Ekonomi ‘2019’da değer katan markalar öne çıkacak’

‘2019’da değer katan markalar öne çıkacak’

24.01.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

Perakende sektöründe başarılı çalışmalara imza atan sektör temsilcilerine ve kurumlara verilen Perakende Güneşi Ödülleri’ni 2018 yılında almaya hak kazanan isimler bir araya gelerek sektörü değerlendirdi.

‘2019’da değer katan markalar öne çıkacak’

Soysal ve Perakende Güneşi Ödülleri 2018 sponsoru ATÜ’nün ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya ATÜ İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Pınar Şener Harput, Roman Başkanı Turgut Toplusoy, Doğuş Müşteri Sistemleri CEO’su Hakan Kaplan, Sportive Genel Müdürü Zeynep Selgur, Koçtaş Dijital Pazarlama Uzmanı Sinan Morova ve Yves Rocher Türkiye Kıdemli İnsan Kaynakları Müdürü Müge Ergin katıldı.

Haberin Devamı

Yaşam Boyu Başarı Ödülü’nün sahibi Roman Başkanı Toplusoy, “2019 yılı değerlinin öne çıktığı bir yıl olacak. Yani hayatımıza değer katanlarla birlikte olacağız. Tüketiciler de ‘değerli’ olanı almaya gidecek. Çünkü dolabımız zaten dolu. Şu anda nakitini iyi yönetemeyenler, lüzumsuz büyüyüp borcu olanlar problem yaşıyor. Biz yeni mağazalar açmaya devam edeceğiz” dedi.

Duyarlı olunacak

ATÜ Perakendeye Katkı Özel Ödülü’nün sahibi Zubizu’nun hedeflerinden bahseden Doğuş Müşteri Sistemleri CEO’su Hakan Kaplan da, “2019 genele para harcamanın daha zor olacağı bir yıl. Daha hedefli ve müşteriyi tanıyarak pazarlama yapılacak. Muhtemelen çok büyük atılımlar yerine içerideki dengeleri bozmadan harcama kalemleri iyi yönetilmek zorunda kalınacak. Perakendeci veriye daha yakın olacak, doğru BT yatırımları yapılmalı ve iş süreçleri gözden geçirilmeli. Tüketiciler ise bütçelerini daha çok düşünecek. Duyarlı olunacak” dedi.