26.03.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Angın, online satış tutarında yüzde 55 büyüme göstererek, online ziyaretçi sayısını bir önceki yıla göre yüzde 32 ve online’da gerçekleşen rezervasyonu yüzde 35 artırdıklarını belirterek, şöyle konuştu:
“2019’un ‘Göbeklitepe Yılı’ ilan edilmesiyle birlikte Türkiye’ye artan bir talep oluştu. 2018 Ağustos ayından sonraki döneme baktığımızda döviz kurlarındaki dalgalanma yurtdışı turlarına talebi yavaşlatırken, 2018 ortalamasında ise rezervasyon oranlarının yüzde 90’ının yurtiçi turlarını kapsadığı ortaya çıkıyor.”
Yurt dışına açılıyor
2020 hedeflerinin ‘dijitalde Türkiye’nin en büyük seyahat operatörü olmak’ diye açıklayan Angın, “75 ülkede 250 şehre turlar düzenleyen bir şirket olarak 2019’da yurtdışı pazarına açılmayı hedefliyoruz. 2019’da Almanya pazarına, gelecekte Çin ve Hindistan’a yönelmek için çalışmalar yapıyoruz” dedi.