Otomobil Alfa Romeo’da yeni bir dönem başlıyor

Alfa Romeo’da yeni bir dönem başlıyor

18.05.2017 - 11:11 | Son Güncellenme:

Alfa Romeo’da yeni bir dönem başlıyor. Marka, geleceğe yönelik stratejisinde Fiat Grubu’nun süper lüks otomobilleri Ferrari ve Maserati markalarıyla entegrasyona girerek daha sporcu, daha sofistike ve lüks sınıfın iddialı oyuncularından biri haline gelecek.

Alfa Romeo’da yeni bir dönem başlıyor

Yıllardır yeni bir çıkış yolu arayan ve yarışa dönmek için fırsat kollayan Alfa Romeo’da aranan kan bulunmuşa benziyor. Çünkü yeni dönemin Alfa Romeo’ları uzaktan bakıldığında da, içine oturulduğunda da, büyük ve pahalı kuzeni Maserati’ten esintiler taşıyacak.

Haberin Devamı

Habertürk Gazetesi'nin haberine göre, bu yeni yaklaşımın pazarlama ve satış ayağındaki en somut yansımalarından biri de Türkiye’de gerçekleşti. Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo ve Jeep markalarının direktörlüğüne Ferrari ve Maserati’nin de şirket müdürü olan Sinan Saip Bel getirildi.

Özellikle Alfa Romeo markasını yeni ürünlerle de destekleyecek olan bu yeni anlayış, markanın bugün toplam 60 bin olan dünya satışlarını da kısa bir süre içinde 200 bin adetlere çıkarmayı hedefliyor.

“İtalya’da FCA grubu içindeki Ferrari ve Maserati markalarıyla ciddi bir entegrasyona gidildiğini söyleyen Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü ve Fer Mas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, “Üretimde özellikle Alfa Romeo Giulia QV’de, Ferrari altyapısı ve şasenin bir kısmında ise Maserati etkisi göze çarpıyor. Alfa Romeo’nun bu yeniden konumlanma ve doğru stratejilerle yıllık 200 bin adetlik satışları yakalaması kısa sürede mümkün olacak” diye konuştu.

Haberin Devamı

SPORTİF RUH ÖNE ÇIKIYOR

Sinan Saip Bel, bu yeni anlayışın ilk ürünlerinin Giulia, Stelvio olduğunu belirterek “Bu gelişmeler markanın model atağının bir göstergesi. Ayrıca özellikle teknoloji transferleri ve yol haritası kapsamında Alfa Romeo’yu Türkiye’de Maserati’ye artık daha yakın konumlandırmaya başladık” dedi. Bu kapsamda Nisan 2016’da yenilenen Giulietta modelini satışa sunduklarını belirten Marka Direktörü Bel, “Giulietta’nın dizel otomatik versiyonu da ürün gamına katıldı. Alfa Romeo’nun sportif ruhunu öne çıkaran 4C ve 4C Spider’ı da müşterilerimizle buluşturduk. Geçen yılı yaklaşık 650 adetlik satışla kapattık. Bu yıl ise Giulia ve Stelvio modelleri, Alfa Romeo’nun gücüne güç katacak” açıklamasında bulundu.

Yazarlar