Ekonomi ‘Cepte 4 marka arasına gireriz’

‘Cepte 4 marka arasına gireriz’

24.06.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

Honor Türkiye Başkanı Kevin Kong, Türkiye’de ilk yıllarının çok iyi geçtiğini belirterek, “Çok potansiyel görüyoruz. İkinci yılımızda 4 marka arasına girme hedefi koyduk. Uzun vadeli bakıyoruz” dedi

‘Cepte 4 marka arasına gireriz’

Çinli Huawei’nin ikinci markası Honor, Türkiye pazarında ikinci yılında ilk dört marka arasına girme hedefi koydu. Honor Türkiye Başkanı Kevin Kong, Türkiye’de ilk yıllarının çok iyi geçtiğini belirterek, “2018 yılı pazara hazırlanmak için çok iyi bir yıl oldu bizim için. Yerel partnerlerimizle beraber güçlü dağıtıcılarla kullanıcılarımıza ulaştık. Yerel tüketicinin istediği iyi bir konfigürasyon, iyi fiyat ve promosyon. Giriş ve orta segment için iyi telefonları pazara sunduk” dedi.

Haberin Devamı

Kong, Türkiye pazarında hedef büyüttüklerini de dile getirerek, “Hedefimiz ikinci yılımızda ilk dört marka arasına girmek. 2020 yılında bu hedefimize ulaşmak istiyoruz. 2020 yılında yüzde 10’luk pazar payına ulaşmak isteğindeyiz. Şu anki pazar payımız yüzde 1’in biraz üzerinde. Pazarda çok potansiyel görüyoruz. Döviz kurları nedeniyle şu anda piyasa inişli çıkışlı olabilir. Ancak biz pazara uzun vadeli bakıyoruz. Biz Türkiye pazarına güveniyoruz. Biz telefonlarımızın kalitesine, fiyatımıza, inovatif özelliklerimize güveniyoruz” diye konuştu.

‘Kanalları artırıyoruz’

Şu anda teknolojik marketlerde ve operatör kanalında satışlarının olduğunu aktaran Kevin Kong, “Bizi operatörlerde daha fazla göreceksiniz. Türk Telekom ilk partnerimiz. 8C modelimiz o kanalda satışta. Her kanalda farklı ürünlerle yer alacağız. Market kanalında da varız. Kullanıcılara iyi bir deneyim sunacağız. Ayrıca satış sonrası desteğimiz de çok iyi. Huawei’nin satış sonrası destek kanalını kullanıyoruz. Ar-Ge ve kalite kadar, satış sonrası hizmeti de çok önemsiyoruz” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

Cep telefonundaki ÖTV artışının kendilerini korkutmadığını da vurgulayan Kong, aksine bunu fırsata çevirmek istediklerini, fiyatlarına yansıtmayarak tüketici nezdinde daha tercih edilen bir marka olmak istediklerini aktardı. Kong, genç nüfusa sahip Türkiye’nin kendi ürünleri açısından çok önemli bir pazar olduğunu ifade etti.

Android’e katkımız var

Honor Türkiye Başkanı Kevin Kong, ABD hükümetinin kendi telefonlarına getirdiği Android yasağıyla ilgili de şunları söyledi:
“Honor markası olarak bugüne kadar Android’in gelişmesine ve ekosistem olarak büyümesine Huawei ile birlikte çok önemli katkılarda bulunduk. Android’in en önemli küresel iş ortaklarından biri olarak hem kullanıcılara hem de sektöre fayda sağlayan bir ekosistem geliştirmek için açık kaynaklı platformlarla yakın bir şekilde çalışıyoruz. Tüm dünya çapında bugüne kadar satılan ve stokta bulunan tüm Honor ve Huawei marka akıllı telefon ve tablet ürünleri için kullanıcılara güvenlik güncellemeleri ve satış sonrası hizmetler sunmaya devam edeceğiz.”