21.05.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Konuyla ilgili açıklamada, “Marka daha iyi ürünler, daha yeşil bir dünya ve daha güçlü topluluklar olarak önceliklendirilen hedeflere doğru istikrarlı bir ilerleme sergiliyor. Global girişimin Türkiye ayağı da bu yıl fidan dikme ve kent yeşillendirme projeleriyle başlıyor” denildi.
Küresel Marka Başkanı Jim Pisani, “Şu ana kadar kat ettiğimiz yoldan oldukça memnunuz fakat bu durup dinleneceğimiz anlamına gelmiyor. Aksine, gelecek nesillere nasıl daha iyi bir dünya bırakabiliriz ve nasıl fark yaratabiliriz diye düşünürken bize enerji katıyor. Tüm bu süreçte görüyoruz ki doğanın ve ağaçların çok önemli bir rolü var” açıklamasını yaptı.