27.04.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
Araştırmada Yenilikler Konferansı ile Ipsos’un araştırma sektörünün büyümesi, gelişmesi, yenilikleri yakalayabilmesi ve bu sayede tüm sektörlerin rekabet edebilir hale gelmesini sağlama amacıyla öncülük ettiği bilgi paylaşım platformu, dokuz yıldır faaliyetlerini sürdürüyor.
Bu yılki teması ‘esneklik’ olan konferansta ekonomiden perakendeye, reklamdan kişisel hayata kadar ‘esneklik’ konusu uzman isimlerle tartışılabilecek.
Tek yol esneklik!
Konferans Başkanı ve Ipsos’un Türkiye CEO’su Sidar Gedik, konferansın bu yılki temasıyla ilgili, “Sanki ezelden beri varmış gibi algıladığımız pek çok kavramın hayatımızdaki geçmişi sadece üç beş yıldan ibaret. Yarının ne olacağını bilmemenin endişesi ancak yarını yaratanlardan biri olabilirsek ortadan kalkıyor. Yeni iş yapış biçimleri, yeni coğrafyalar, daha yüksek iş hacimleri için daha geniş alanlar gerekiyor. Bunun için ise tek yol esneyebilmek. Hem genleşirken esnemek, hem değişirken esnemek için denemeye, aramaya devam etmeliyiz” diye konuştu.
Konferansı CNN TÜRK’ün ekran yüzlerinden Başak Şengül yönetecek. Ipsos’un perakende ve alışverişçi araştırmaları konusunda uzman olan hizmet birimi Path to Purchase’in global lideri olan Alison Chaltas örneklerle birlikte panelde görüşlerini aktaracak. ‘Sosyal Medyadaki Ruh Halini Anlamada Yapay Zeka ile Gerçek Zamanlı Esneklik’ konusunda ise Ipsos Marketing Science Direktörü Serkan Ceran ve Koç Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Ezgi Akpınar Uysal örnek bir çalışma ile sunum yapacak.
Kripto paralar
‘Yatırım Araçlarında Esneklik: Kripto Paralar ve Bitcoin’ panelinde ise bu paraların geleceğine dair pek çok sorunun yanıtını uzman isimler anlatacak.
‘Dijital Reklam Stratejilerinde Etkili ve Verimli Olmak için Esnek Taktikler’ konusunu ise dijital iletişim araştırmalarında Ipsos’un global lideri olan Ipsos Connect CDO’su Andrew Bradfort, konferansta gerçekleştireceği sunumda markalara yol gösterici taktikler verecek.
‘Dijital Platformarla birlikte Reklamlarda Esneklik’ panelinde de yerli yabancı ünlü dijital platformların temsilcileri, medya satın almacı ve reklamcılarla dijital platformlarda reklamlar tartışılacak.