Ekonomi Beyaz eşyaya da asılacak mağaza sayısını artıracak

Beyaz eşyaya da asılacak mağaza sayısını artıracak

20.02.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Samsung Türkiye, beyaz eşyada hedef büyüttü. Geçen yıl bu alanda yüzde 40 büyüme kaydeden firma, mağaza sayısını artırmak için de düğmeye bastı.

Beyaz eşyaya da asılacak mağaza sayısını artıracak

İtalya Roma’da düzenlenen Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) Forum’da konuşan Samsung Türkiye Başkanı DaeHyun Kim, başarılarının arkasında fark yaratan yenilikçi teknolojiler ve bunu işlevsellikle bütünleyen tasarım anlayışı olduğunu söyledi.

Haberin Devamı

Yeni Ar-Ge merkezi

Her yıl Ar-Ge’ye 14 milyar dolar düzeyinde yatırım yapan bir şirket olduklarını dile getiren Kim, “Amacımız en ileri teknolojileri geliştirerek günlük hayatta fark yaratan çözümleri sunmak. Çok önem verdiğimiz Türkiye pazarında da sadece ürün satışlarımızla değil, topluma değer katan projelerimizle büyümekten mutluluk duyuyoruz” dedi.

Samsung Akademi kurumsal sosyal sorumluluk projesini 3 şehirde hayata geçirdiklerini de aktaran DaeHyun Kim, “2012’den beri 2 binden fazla öğrencinin teknik yeteneklerini geliştirmelerine destek olduk. Ayrıca son iki yılda iki önemli adım atarak, MENA bölgesindeki ilk inovasyon merkezimizi ve sadece bölgeye değil, dünyaya örnek olabilecek seviyede ilk deneyim mağazamızı Türkiye’de açtık. Bu yıl da yine önemli bir adım atarak yeni Ar-Ge merkezimizin açılışını Ankara’da gerçekleştirmeyi planlıyoruz” açıklamasını yaptı.

Haberin Devamı

Samsung Electronics Türkiye Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mert Gürsoy da, beyaz eşyada geçen sene pazarın çok üzerinde yüzde 40 büyüdüklerini kaydetti. Gürsoy, “Son 5 yıldır Türkiye’de en çok büyüyen markayız. Gençler artık annemin markasını alırım demiyor. Yüzde 86’sı Samsung markasına çok güveniyor. Türkiye’de yeni nesil, beraber büyüdüğü ve güvendiği Samsung markasını tercih ediyor” diye konuştu.

450 tane mağazası var

Mert Gürsoy, Samsung’un Türkiye’de yakaladığı yükselişte son iki yılda mağaza sayısını 450’e ulaştırmasının da etkili olduğunu belirterek, “Bu yıl ayrıca yeni mağaza açmakla sınırlı kalmayıp, kullanıcılara farklı ürün deneyimlerini aynı anda yeni konsept mağazalarımızda sunmayı planlıyoruz. Bununla ilgili yeni yatırımlarımızı yakın zamanda paylaşacağız. Geçtiğimiz yıl Emaar Square’de açtığımız Deneyim Mağazamızda olduğu gibi Türk tüketicisini yeni mağaza konseptleri ve çoklu ürün deneyimleriyle tanıştırmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.

QLED TV’yle yeni dönem

Samsung’un geçen yıl satışa sunduğu quantum dot teknolojisine sahip yeni QLED TV serisi ile yeni bir dönem başlattığına da değinen Gürsoy, QLED’in en iyi görüntü kalitesi yanında farklı bir içerik deneyimi sunduğunu söyledi. Gürsoy, “Sahip olduğu Smart TV özelliğiyle birden çok içerik kaynağından ve cihazından tek bir entegre içerik ve hizmet platformuna geçişi temsil ediyor.

Haberin Devamı

Bu sayede kesintisiz bir içerik kaynağı sunarken, cep telefonunuzla konuşabilmesi sayesinde eğlencenin tek bir cihazla sınırlı kalmamasını sağlıyor. SmartThings uygulaması sayesinde TV sadece oturma odanızın değil, evinizin kontrol merkezi haline geliyor. Böylece buzdolabınızda ne olduğunu görebiliyor, ışıklarınızı kontrol edebiliyor ve termostatınızı ayarlayabiliyorsunuz.”