Ekonomi Damat-Tween büyük oynuyor

Damat-Tween büyük oynuyor

24.10.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Desteklediği spor kulüplerine şans getiren Damat’ın hedefi global arenada adını ilk 3’e yazdırmak. Beyrut’a 3. mağazasını açan firma sayıyı yakında 5’e çıkaracak

Damat-Tween büyük oynuyor

Türkiye’de erkek modasına yön veren Damat, Tween ve D’S Damat markalarının sahibi olan Orka Holding, global marka stratejisi doğrultusunda yurtdışında yeni açılıma imza attı. 73 ülkede 160 mağazaya ulaşan, ayda ortalama 10 mağaza açan grup, Ortadoğu’da lider olmak adına Katar, Irak, İran, Kuveyt, Ürdün gibi ülkelerin ardından son olarak bölgenin Paris’i olarak bilinen Lübnan’ın başkenti Beyrut’ta üçüncü D’S Damat mağazasını açtı.

Haberin Devamı

‘İtalya’yı solladık’

Choueifat alışveriş merkezindeki mağazanın açılışına katılan Orka Holding’in Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Global yolculuğumuz artık ışık hızıyla ilerliyor.Geçen hafta Stuttgart’ta açtığımız iki mağazanın ardından Beyrut’ta üçüncü D’S Damat mağazamızın açılışını yaptık. Burada da hedefimiz liderlik” dedi.

Orakçıoğlu, Beyrut’ta yıl sonuna kadar beş mağazaya ulaşacak.

Markalı ihracatta kilogram fiyatı ile dünya moda devi ülkesi İtalya’yı bile geride bıraktıklarını dile getiren Orakçıoğlu, “İtalya’nın hazır giyim ihracatındaki kilogram fiyatı 45-55 dolar arasında. Grup olarak biz de bir markamızda 55-60 dolar, diğer bir markamızda ise 85-90 dolardayız. İki yıl önce girdiğimiz İtalya’da markalarımıza gösterilen ilgi çok büyüdü. Geçen yıl dokuz farklı kentte dokuz satış noktası açtık. Bu yıl bu sayı 18’e çıkacak. Ayrıca İtalya’da çok güçlü olan bir distribütörden gelen teklif üzerine Milano’da showroom açtık. İtalya’dan aralarında Brezilya, Meksika, Kanada, Malezya, Avustralya’nın da olduğu çok farklı pazarlara ürün pazarlamaya başladık” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

Yurtdışı hızlı koşuyor

“2019 yılı sonunda iç ve dış pazar satış rakamlarımızı eşitleyeceğiz” diyen Orakçıoğlu, şunları kaydetti: “Şu anda yurt dışı satışların toplam satışlar içindeki oranı yüzde 35 seviyesinde. Halen 220 yurt içinde, 160 tane de yurt dışında mağazamız bulunuyor. Her yıl ciromuzu ve satış performansımızı yüzde 35’ler seviyesinde artırıyoruz. En zor olan 2016 yılında bile hedeflerimizi tutturduk. Bu yıl da hedefimizin yüzde 30 üzerinde olacağız. İhracatta ise her yıl yüzde 70 artış hedefimiz.”

ŞANS MELEĞİ!

Orka Holding son olarak Milli Futbol Takımları Resmi Moda Tedarikçisi oldu.

Yaptıkları sponsorluk anlaşmalarının ardından takımların ulaştığı başarılar nedeniyle adlarının “şans meleği”ne çıktığını ifade eden Süleyman Orakçıoğlu, şöyle devam etti:

“Rusya’nın en çok taraftarı olan dünyaca ünlü kulübü Spartak Moskova’ya sponsor olduğumuz ilk yıl takım şampiyon oldu. Karabağ da Şampiyonlar Ligi’nde oynamaya başladı. Makedonya Milli Takımı Avrupa kupalarında başarılar elde etti. İspanyol Deportivo Alaves de geçen yıl oldukça iyi çıkışlar yaptı. Deportivo Alaves, İspanya’nın son Kral Kupasında Barcelona ile finalde oynadı. Son olarak ülkemizde Millli Futbol Takımları Resmi Moda Tedarikçisi olduk. Bizim için son derece gurur duyduğumuz bir sorumluluk. Yeni yıldan itibaren Milli Takım oyuncularımız ve teknik ekip, Damat markamızın koleksiyonları ile buluşacak.”

Haberin Devamı