Ekonomi Dijitalde ‘güvenli’ reklam platformu

Dijitalde ‘güvenli’ reklam platformu

24.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

IAB Türkiye (Interactive Advertising Bureau), Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği, dijital reklamcılıkta sahtecilikle mücadele etmek amacıyla Dijitalde Güvenli Reklam Platformu’nu (GÜR) oluşturdu.

Dijitalde ‘güvenli’  reklam platformu

Dijitalde Güvenli Reklam Platformu ile yasadışı uygulamalar konusundaki bilgi eksikliğini gidermeyi ve tedarik zincirinin şeffaflaşmasını sağlamayı hedeflediklerini belirten Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, “Özellikle dijital mecrada şeffaflık ve güven, tüm dünyanın gündeminde olan bir konu. Dünyada, kurulan bu Platforma benzer sadece birkaç yapı var ve bu konuda Türkiye’nin de öncülük rolü üstleniyor olması çok önemli” dedi.

Haberin Devamı

Pura sözlerine şöyle devam etti: “Ölçümlemede, ticarette, ilişkilerde şeffaflık esastır. Sektörde şeffaflığın ve güvenin oluşması için tüm tarafların birlikte hareket etmeleri gerekir. Bugün kurulduğunu duyurmak için bir araya geldiğimiz GÜR de bunun en iyi örneklerinden biri.”