Ege Tire Süt ürünleri zincir marketlerde yerini aldı

Tire Süt ürünleri zincir marketlerde yerini aldı

17.03.2010 - 01:00 | Son Güncellenme:

Tire’de 33 yıl önce birkaç süt üreticisinin biraraya gelerek kurduğu Tire Süt Kooperatifi, pastörize sütle zincir marketlerin raflarına girdi.

Tire Süt ürünleri zincir  marketlerde yerini aldı

Tire’de bin 850 ortağı bulunan Tire Süt, hergün 150 ton sütü üreticiden toplayıp, firmalara pazarlıyor. Kooperatif Başkanı Mahmut Eskiyörük, “Bize teklif Pehlivanoğlu’ndan geldi. Markete raf kirası da vermiyoruz. Şimdilik 44 zincir mağazada günde 2 ton süt satıyoruz. Sütü önce poşete koyduk, yakın zamanda karton kutular da gelecek. Temmuz ayında kaşar ve beyaz peynir üretimine başlayacağız. Peyniri, tereyağı; yoğurt ve ayran imalatı izleyecek” diye konuştu.


Domino’s’tan yeni lezzet: Ege Güneşi
Domino’s Pizza, Ege’nin lezzetini taşıyan yeni pizzası Ege Güneşi’yle pizza tutkunlarına enfes bir alternatif sunuyor. Ege Güneşi’nde Domino’s Pizza’nın yeni incecik hamuru kullanılıyor. Bu özel hamurun üzerine mozzarella peyniri, beyaz peynir, domates, mantar, kırmızı köz biber, ıspanak ve siyah zeytin eklenerek tadına doyulmaz bir lezzet birlikteliği yaratılıyor. Üstelik mart boyunca Domino’s Pizza’dan orta ya da büyük boy herhangi bir pizza alan herkese aynı boy Ege Güneşi hediye ediliyor.


Kaliteli ve ekonomik mobilyaya atılan İmza
İzmir’de 26 yıldır faaliyet gösteren By-İmza Mobilya her geçen gün kalitesini artırıyor. Modellerinin özgünlüğü ve sunduğu garanti güvencesiyle tüketiciden yana politika uygulayan By-İmza, mağazacılık anlayışına yepyeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor. Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Yılmaz, ürün modellerini seçerken, özgün, dekoratif ve kullanışlı olmasına dikkat ettiklerini söylüyor. Yılmaz, “Tüketicilerimize basit ve ucuz ürün vermekten ziyade, hem kaliteli hem de uygun fiyatlı mobilya sunmaktan yanayız” diyor.

‘Toshiba Estia’nın en büyük artısı, tasarrufu
Isıtma-soğutma sektörünün önde gelen firmalarından Alarko Carrier’la, bireysel klimada en çok satışı yakalayan Toshiba, yeni ürünü ‘Toshiba Estia’yla da iddialı. Alarko Carrier Genel Müdürü Önder Şahin, Toshiba’nın, Estia’yla ilk kez ısıtma pazarına girdiğini vurguladı, “Yüzde 34 tasarruf sağlayacak bu ürünle İzmir’de kısa zamanda pazar lideri olmayı hedefliyoruz” dedi. Ürünün, karbondioksit emisyonunu da azalttığını belirten Önder Şahin, havayı enerji kaynağı olarak kullanmanın çevreyi de koruyacağını ifade etti.