Ekonomi Korku oteli de var gurme katı da...

Korku oteli de var gurme katı da...

24.05.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Torunlar GYO tarafından hayata geçirilen “Mall of İstanbul” hizmete açıldı. Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun, projenin 1.3 milyar lira yatırım bedeline sahip olduğunu belirterek, yatırımlarında, içerik zenginliğini ön plana çıkartmaya özen gösterdiklerini vurguladı

Korku oteli de var gurme katı da...

“Mall of İstanbul hem kendi kadrosu, hem de 350 mağazasıyla 5 bin kişi için yeni istihdam alanı yaratıyor” diyen Torun, burasının, yerli ve yabancı ziyaretçiler için önemli bir uğrak yerinin yanı sıra yaşam merkezi olacağına inandıklarını kaydetti. Torun, Mall of İstanbul için yıllık kapı girişi hedeflerinin 24 milyon ziyaretçi olduğunu kaydetti.

‘İçerik anlam kazandı’
Sürdürülebilir ziyaretçi ve buna bağlı olarak kiracı ilgisi için AVM yatırımlarında artık yeni bir dönem yaşandığına dikkat çeken Torun, “Lokasyonu, mağaza karması ve mimarisinin yanı sıra AVM’lerin içeriğinin daha anlam kazandığı, tercih noktası olarak ön plana çıktığı bir dönemi yaşıyoruz” dedi. Torun, “AVM’ler bugün modanın, teknolojik gelişmelerin ve her alanda rekabetin arenası oldular. Biz de Mall of İstanbul’u bu anlayışla tasarlayıp, geliştirdik” ifadesini kullandı.

Adrenalin yükseltecek
Eğlence konseptiyle de dikkat çeken Mall of İstanbul, kapalı tema parkı olan MOİPARK’a da ev sahipliği yapıyor. Yüzde 30’u eğlence ve yeme içme alanına ayrılan Mall of İstanbul’da 36 milyon dolar yatırımla 12 bin metrekarede kurulan MOİPARK, dev salıncakları ve “korku oteli”yle dikkat çekiyor. Bu otel, korku temasıyla adrenali yüksek bir eğlence sunuyor.
Mall of İstanbul’un diğer özellikleri arasında sanat, tarih, eğlence ve teknolojinin bir araya geldiği “Ottomanya” da yer alıyor. Modern interaktif teknolojileri bir araya getiren Ottomanya’da, hem eğlenceli hem de eğitici uygulama atölyeleri bulunuyor.

Haberin Devamı

350 mağaza faaliyette
Mall of İstanbul, yaklaşık 154 bin metrekare kiralanabilir alanı ve 350 mağazasıyla yerli-yabancı markalara ev sahipliği yapacak. Türkiye’de, 12 adetle içinde en fazla “büyük mağaza” bulunan AVM olan Mall of İstanbul, ayrıca en çok çocuk mağazasına sahip. Mall of İstanbul’da Karadeniz, Anadolu, Antep Ege, Avrupa ve Uzakdoğu mutfağının lezzetlerini tek çatı altında sunacak “Gusto MOİ” isimli gurme merkezi de yer alıyor.