23.05.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile dünya devi Procter&Gamble (P&G) arasında iş birliği anlaşması imzalandı. TFF’nin Riva’da bulunan Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde gerçekleştirilen törende, TFF Başkanı Yıldırım Demirören ve Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim ile P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu hazır bulundu.
TFF Başkanı Demirören, P&G gibi bir dünya markasıyla Türk futbolunun değerini artıran bir anlaşma yapmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
Demirören, “Federasyon olarak Avrupa’nın 6. büyük ekonomisine sahibiz. Yeni sponsorlarla buluşma misyonumuzu da taçlandırıyoruz. P&G bünyesinde bulunan markalardan Gillette, A Milli Futbol Takımı’nın, Ariel ise A Milli Kadın Futbol Takımı’nın sponsoru olacak. Ayrıca P&G, bu tesislerin de malzeme tedarik sponsoru oldu” dedi.
Kadın futboluna büyük önem verdiklerinin altını çizen Başkan Demirören, “İnanıyorum ki bu anlaşma, futbolun kadınlarda bir numaralı spor olmasına katkı sağlayacak. Türk kadın futbolu, dünyada bir numara olacak. P&G’ye desteklerinden ötürü teşekkür ediyorum. Türk futbolunun marka değerini yükseltmek için, Türkiye’nin ve dünyanın önemli markalarıyla çalışmalarımızın devam edeceğini bilmenizi istiyorum” diye konuştu.
Brezilya’dan sonra Türkiye