Editörün Seçtikleri 'Halkla ilişkiler ve iletişimde asla Platonik olamazsınız'

'Halkla ilişkiler ve iletişimde asla Platonik olamazsınız'

12.02.2018 - 15:03 | Son Güncellenme:

“Halkla ilişkiler ve iletişimde asla Platonik olamazsınız” diyen Pelin Uçarer projelerinin tasarımında empatik ve interaktif yaklaşımlarda bulunuyor.

Halkla ilişkiler  ve iletişimde asla Platonik olamazsınız

15 yılı aşkın süredir Halkla İlişkiler sektöründe, profesyonel yönetici olarak sayısız proje ve etkinlik ile müşterilerine amaç ve hedeflerinin ötesinde sunduğu başarılı çalışmaları, kurucusu olduğu PLINEPR Halkla İlişkiler’de sürdüren Pelin Uçarer’in kendine has samimi ve detaycı mesleki anlayışını ilk bakışta fark etmemek mümkün değil.

Haberin Devamı

Halkla İlişkiler sektörüne geçmeden önce Turizm ve Fuar sektörlerinde insan ve hizmet unsurlarının ön planda olduğu konulardaki 20 yıllık tecrübesi iletişim konusunda farklı vizyonlar kazandırmış. Danışmanlığını yaptığı müşterileri ile ulaşılması istenilen kitleler arasında, kendi deyişi ile yapay ve mekanik olmayan bir bağı kalıcı olarak yaratabilmekten mutlu oluyor.

“Halkla İlişkiler ve iletişimde asla Platonik olamazsınız” diyen Pelin Uçarer projelerinin tasarımında empatik ve interaktif yaklaşımlarda bulunuyor. Sevilmek, beğenilmek, tercih edilmek arzusu şahıslar için olduğu gibi şirketler içinde geçerli olup bunun için karşılıklı etkileşimin şart olduğunu ifade eden sempatik Halkla İlişkiler uzmanının işindeki en büyük desteği ve ortağı birlikte çalıştığı oğlu Eren.

Haberin Devamı

Genç neslin düşünce ve yaklaşımlarını Eren ile yakalayan Pelin Uçarer, oğlunun geleneksellik ile yorulmamış taze ve sıra dışı yaratıcılığından da yararlanıyor. ”İletişim konusunda gençlerden alacak öğrenecek çok şey var” diye belirten Pelin Uçarer’e göre gençlere ulaşmak tüm sektörler için başarının ön koşulu. ”Gençlerin düşünce yapılarını, beklentilerini anlamak, onların dilinde mesajlar oluşturmak gerekiyor” diyerek sözlerine devam ediyor.

Günümüzde daha da sertleşen bir rekabetin her sektör ve alanda var olması firmaları ve diğer kurumları müşterinin ve hedef kitlelerinin kendilerine yönelik davranışlarını etkileyip, yönlendirecek ve uzun soluklu ilişkiler kurmalarını sağlayacak eylemlere sevk ettiğini belirten Pelin Uçarer, bu noktada halkla ilişkilerin devreye girdiğini ifade ediyor.

Pelin Uçarer, İletişim kavramsallaştırmaları, planları ve stratejileri oluşturup bunlara uygun etkinlik, proje ve diğer içeriklerin oluşturduğu bir sürecin uygulanması ve yönetimi ile medya unsurlarını da uyumlandırarak belirlenen hedef ve amaçlara ulaşmanın mümkün olduğunu da vurguladı.

PLINEPR , birikim ve dinamik kurum kültürüyle, müşteri odaklı ve entegre hizmet yaklaşımı çerçevesinde, kurumlar ve markalar için hizmet üretmektedir.

Yazarlar