21.05.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Henkel CEO’su Hans Van Bylen, konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
“Henkel, birinci çeyrekte pozitif ilerleme göstermiştir. Organik satışlarda büyüme gerçekleştirdik ve faiz ve vergi öncesi kar (EBIT) marjını daha da artırdık. Ciddi anlamda negatif olan kur değişimlerine karşın hisse senedi başına karlılığımızı artırdık. Bu karlı büyümemizi devam ettirmek konusunda kararlıyız.” Bylen, “Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi’nde oldukça güçlü bir organik satış büyümesi sağladık. Öte yandan, mart ayında bildirdiğimiz büyük oranda Kuzey Amerika tüketici iş birimlerimizde yaşadığımız dağıtım zorlukları sebebiyle, Çamaşır ve Ev Bakım ile Beauty Care İş Birimlerinde önceki senenin seviyesinin altında satış elde etmiş olduk. İkinci çeyrekte normal hizmet seviyelerine dönüş yolunda ilerliyoruz” dedi.