Ekonomi Kişisel bakımda hunca yatırımı

Kişisel bakımda hunca yatırımı

16.01.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

60 yıl önce Adnan Hunca tarafından kurulan Hunca, Çerkezköy’de yer alan 24 bin metrekarelik, Ortadoğu ve Balkanların en büyük kişisel bakım ürünleri tesislerinde, 2 binden fazla farklı ürün üretiyor. Hunca Balsam ile başlayan markalaşma süreci ise Jagler, Caldion, She gibi Türk tüketicisinin yakından tanıdığı markalarla devam etti.

Kişisel bakımda hunca yatırımı

Düzenlenen basın toplantısında konuşan Hunca Yönetim Kurulu Başkanı Tuncer Hunca, 2013’te Huncalife markasıyla ağırlıklı olarak dünyaca tanınmış markaların da rekabet ettiği doğrudan satış sektörüne girdiklerini söyledi.

Haberin Devamı

Hunca, “Huncalife, yüzde 85’ini kadınların oluşturduğu 60 bine yakın temsilcisiyle kadın-erkek parfümleri ve deodorantları, renkli kozmetik-makyaj grubu, cilt bakım, kişisel bakım (kremler, diş macunu vb.), saç bakım, temizlik ürünleri (ev temizliğine dair tüm ürün çeşitleri), erkek bakım, bebek bakım ürünleri, tekstil ürünleri, takı ve aksesuar olarak 10 farklı ürün kategorisinde tüketicilerinin ihtiyaç ve beklentilerine cevap veriyor” dedi.

Hunca, “Aylık kampanyalar belirleyerek hazırladığımız kataloglarla tüketicilerimizi uygun fiyatla kaliteli ürünlerle buluşturuyoruz. Bağımsız temsilciler, kendileri için çalıştıklarından her türlü satış taktiği, pazarlama planı, promosyon aktivitelerini kendileri oluşturup takımlarını yönetiyorlar” dedi.

Haberin Devamı

Kişisel bakımda hunca yatırımı

60 bin mikro işletme

Tuncer Hunca, “Huncalife şemsiye markası altında 2013 yılından bu yana doğrudan satış sektöründe hizmet veriyoruz. Kişisel etkileşimin yoğun olduğu doğrudan satışta fonksiyonel ürünlerin satışı kolaylaşmaktadır. Çünkü ürünlerin anlatılması, hatta denenmesi ve uygulanması gerekebilir. Bu doğrudan deneyim ve yüz yüze iletişim biçimi, doğrudan satışı perakendeden ayıran en önemli özelliklerden biridir” şeklinde konuştu.