16.01.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Düzenlenen basın toplantısında konuşan Hunca Yönetim Kurulu Başkanı Tuncer Hunca, 2013’te Huncalife markasıyla ağırlıklı olarak dünyaca tanınmış markaların da rekabet ettiği doğrudan satış sektörüne girdiklerini söyledi.
Hunca, “Huncalife, yüzde 85’ini kadınların oluşturduğu 60 bine yakın temsilcisiyle kadın-erkek parfümleri ve deodorantları, renkli kozmetik-makyaj grubu, cilt bakım, kişisel bakım (kremler, diş macunu vb.), saç bakım, temizlik ürünleri (ev temizliğine dair tüm ürün çeşitleri), erkek bakım, bebek bakım ürünleri, tekstil ürünleri, takı ve aksesuar olarak 10 farklı ürün kategorisinde tüketicilerinin ihtiyaç ve beklentilerine cevap veriyor” dedi.
Hunca, “Aylık kampanyalar belirleyerek hazırladığımız kataloglarla tüketicilerimizi uygun fiyatla kaliteli ürünlerle buluşturuyoruz. Bağımsız temsilciler, kendileri için çalıştıklarından her türlü satış taktiği, pazarlama planı, promosyon aktivitelerini kendileri oluşturup takımlarını yönetiyorlar” dedi.
60 bin mikro işletme
Tuncer Hunca, “Huncalife şemsiye markası altında 2013 yılından bu yana doğrudan satış sektöründe hizmet veriyoruz. Kişisel etkileşimin yoğun olduğu doğrudan satışta fonksiyonel ürünlerin satışı kolaylaşmaktadır. Çünkü ürünlerin anlatılması, hatta denenmesi ve uygulanması gerekebilir. Bu doğrudan deneyim ve yüz yüze iletişim biçimi, doğrudan satışı perakendeden ayıran en önemli özelliklerden biridir” şeklinde konuştu.