Ekonomi Kuveyt Türk ‘XTM’leri işaret dilini öğrendi

Kuveyt Türk ‘XTM’leri işaret dilini öğrendi

15.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

.

Kuveyt Türk ‘XTM’leri işaret dilini öğrendi

Kuveyt Türk Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Oral, “Türkçe, İngilizce, Arapça olmak üzere üç dilde hizmet veren XTM şubelerinde ‘işaret dili ile bankacılık’ hizmetini başlattık” dedi.

Haberin Devamı

Kuveyt Türk’ün 2013 yılında ilk kurulumuna başladığı ve “Şube simülasyonu yapan gelişmiş ATM” olarak nitelendirdiği XTM şubelerinde gelinen noktayı anlatan Oral, XTM projesinin, yazılımını tamamen kendilerinin geliştirdiği bir ürün olduğunu söyledi. Dijitalleşmenin tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de tüm sektörleri değiştirdiğine ve dönüştürdüğüne dikkati çeken Oral, şunları kaydetti:

“Türkiye’de bir ilk olarak 2013 yılında üretmeye başladığımız ve zamanla geliştirdiğimiz inovasyon ürünü XTM cihazlarımızla biz, tam olarak bu yönde bir hizmet veriyoruz.

Müşterilerimiz XTM cihazlarımız aracılığıyla çağrı merkezimize bağlanıyor ve bankacılık işlemlerini video görüşme sayesinde hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

Dijital bankacılık kanalı olarak konumlandırdığımız XTM’ler sayesinde yeni istihdam alanları oluşturuyoruz.”