Ekonomi Mağazalarında kâğıdı ortadan kaldırıyor

Mağazalarında kâğıdı ortadan kaldırıyor

13.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:

Turkcell, müşteri deneyiminde dijitalleşme dönemini başlattı. Firma, kendi mühendislerinin geliştirdiği dijital imza, hızlı giriş, hesabım ve ‘chatboat’ gibi hizmetleriyle dijital müşteri deneyimi sunmayı hedefliyor.

Mağazalarında kâğıdı ortadan kaldırıyor

Dijital imzayı sektörde hayata geçiren operatör, müşterilerinin işlem sürelerini yüzde 60 kısaltmayı hedefliyor. Böylece mağazalarında kağıdı da ortadan kaldırarak yılda 150 milyon sayfa evrağın dijitalleşmesine katkı sağlayacak. Bu sayede ülke ekonomisine 40 milyon TL’lik bir katkı da yapılacak. Türkiye’deki toplam 1.400’ü aşkın mağazasında dijital imza dönemini başlatarak kimlik fotokopisi devrini sona erdiren Turkcell, bu uygulaması sayesinde sözleşmelerin tabletten okunarak imzalanmasını sağlıyor.

Haberin Devamı

Turkcell Müşteri Deneyimi ve Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serkan Öztürk, “Tamamı mühendislerimiz tarafından geliştirilen yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimize dijital bir deneyim sunuyoruz.

Ekonomiye katkı

Bu yeni süreçte müşterilerimizle en önemli temas noktamız olan mağazalarımızdaki deneyimi tamamen dijital hale getirdik. Müşterimiz mağazaya geldiğinde tüm işlemlerini tablet üzerinden dijital imza ile saniyeler içerisinde yapabiliyor. Kağıdı ortadan kaldıran bu çözümle sadece müşterilerimize değil, ekonomiye ve çevreye de katkı sunuyoruz” dedi.

Sanal asistan hizmeti gelecek

Turkcell, dijital ürün ve servislerinde yapay zeka tabanlı sanal asistanlık hizmeti sunmaya da başlayacak. Bu sayede kullanıcılar, Turkcell uygulamaları içerisinde almak istedikleri hizmete sanal asistanla kolayca ulaşabilecek, Türkçe desteği ve yapay zeka tabanı sayesinde işlemlerini sesli komutla gerçekleştirebilecek. Operatör, ortak bir iletişim dilinin hakim olduğu ve kendi kendine öğrenebilen yenilikçi chatbot uygulamasını bünyesine ekledi.

Haberin Devamı