16.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
Toplantıda konuşan Masko Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Mutlu, “Biz Masko olarak ve Türk mobilyası olarak, İtalya ile yarışır vaziyetteyiz. Türk mobilyasının kalitesi tartışılmaz” dedi. Türkiye’nin mobilyada 4 milyar dolarlık ihracatı, 900 milyon dolarlık da ithalatı bulunduğunu belirten Mehmet Mutlu, sektörün dış ticaret fazlası verdiğinin altını çizdi. Mobilya sektörünün tasarımda da öne çıktığını anlatan Mutlu, “Artık tasarımda İtalya ile yarışıyoruz ve mobilya kalitemiz de çok üst düzeyde, fiyatlarımız ise onlara göre dörtte bir fiyatına” dedi. Masko’nun yeni reklam filmi ile ilgili bilgi de veren Mutlu şunları söyledi:
“500’den fazla mobilya mağazası ve istihdam edilen binlerce çalışanla ülkemizin lokomotif sektörlerinden biri olan mobilya sektörünün en önemli yapılanmalarından biri olan Masko, yeni reklam kampanyasının startını verdi. Ülkemizin en iyi mobilya markalarını, en iyi hizmeti ve ürün çeşitliliğini barındıran Masko Mobilya Kenti, Türkiye’nin mobilya sektörün de lokomotifi durumunda. Bu önemli yapıyı müşterilerine daha iyi anlatabilmek adına yeni sezonda hem Masko’daki değişimi ve hem Masko’nun evlerde yarattığı değişimi vurgulamak için Alişan ve eşi Buse Varol’un reklam yüzü olduğu reklam filmini ve pazarlama stratejisini bu çerçevede kurguladı. ‘Masko’yla her şey değişir’ sloganı ile tüm Türkiye’de startını verdiği reklam kampanyası hem ülkemize hem de Masko’ya değişim katacak.”
Alişan ve eşi Buse Varol da çekimler öncesi Masko’yu gezip bilgi aldıklarını belirterek, “Burası çok özel mobilya kenti, teklifi seve seve kabul ettik” dediler.