26.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık, “Geçtiğimiz bir yılda Chippin’de mobil ödeme trendini yaşatarak güvenilir bir marka yaratmaya odaklandık. Türkiye’de mobil ödeyen tüketici sayısı artıyor ve Chippin olarak cesaretli ve vizyoner üye firmalarımızla beraber biz de bu artışın yakalanmasına katkı sağlıyoruz, pay sahibi oluyoruz. Şimdi artık doğrudan ‘internet şifreniz nedir’ diye soruyoruz. Bundan birkaç yıl sonra da ‘mobil ödeyebilir miyim diye rahatlıkla soracağız” dedi.
Gelecek yılki hedeflerinden de bahseden Varlık, “2018 yılının sonunda bugünkü üye sayımızı 2 katına, Chippin’le yapılan ödemeleri 7 katına, üye işyeri sayısını da 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.