15.01.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Anlaşmaya göre, şirketin çoğunluk hissesi ve yönetimdeki söz hakkı Türk ortaklarda kalacak. Muhafazakar giyim tarzını benimsemiş kadınların ihtiyacı olan kıyafetlerin online satışını gerçekleştirmek için 2011’de yola çıkan Modanisa, 8 yılda üçüncü faz yatırım almayı başardı. Modanisa, toplam cirosu içindeki ihracat oranını 2018 itibarıyla yüzde 80’lere ulaştırdı.
‘Mutluyuz’
Açıklamada görüşlerine yer verilen Modanisa Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Türe, yeni yatırımla dünya markası olma yolunda önemli adımlar atacaklarını vurgulayarak, “Bir yandan e-ticaret ve lojistik altyapımızı güçlendirirken diğer yandan Türkiye’den daha fazla üretici ve markayı dünyayla buluşturma imkanına kavuşacağız” dedi.
Konsorsiyum üyesi, Wamda Capital yönetici ortaklarından Khaled Talhouni de dünyanın en büyük 20 ekonomisi arasında yer alan Türkiye’nin ekonomik potansiyelinin yatırım kararını almada etkili olduğunu ifade etti. Talhouni, şöyle konuştu:
“Goldman Sachs ile bu yatırım kararını verdiğimiz için çok mutluyuz. Biz Modanisa’nın işine ilk yatırımı yapan ortaklardan biriyiz. Bu seferki yatırımımız, işini bölgemizin ötesinde dünyaya açmış bir ekibin başarısına duyduğumuz inancın sonucunda gerçekleşiyor. Bu yatırım, Modanisa’nın işini büyütmeye devam ederek modest giyim konusunda dünyanın bir numaralı ismi olma hedefi için bir destektir.”