23.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
The House Hotel ve Cloud7 gibi otel işletmeleriyle öne çıkan Kerten Hospitality; rezidans, paylaşımlı ofis ve restoran zinciri konseptleriyle yabancı yatırımcının ilgisini çekerek Türkiye’de hedef büyüttü. Grup, Avrupa ve ABD’ye seyahatler yapıp turist çekmeyi planlıyor.
Kopmaz, üst segment tüketiciye hitap ettiklerini belirterek, “2018 yılından itibaren tekrar gelir düzeyi yüksek Batılı misafirleri Türkiye’ye çekebiliyoruz” ifadelerini kullandı.
Kopmaz, markalı rezidansların, gayrimenkul projelerinin başarısı için önemli hizmetler sunduklarını belirtirken, marka farkındalığının ise metrekare başına düşen fiyatı yüzde 30’a varan oranlarda artırdığını söyledi.
5 yeni yatırım
Yeni projeleriyle ilgili olarak da bilgi veren Kopmaz, Ortadoğu’nun önemli merkezlerinde yer alan Kerten Hospitality’nin Bükreş, Tiflis, Portekiz, İtalya’da da yeni projelerinin hayata geçirildiğini dile getirdi. Grubun son yatırımlarından biri olan 2 bin 500 adet oda ile ofislere ayrılmış 7 bin 500 metrekarelik alandan oluşan Mısır’daki projede de çalışmalar devam ediyor.