Özel dönüşüm podyumda

Kiğılı, sonbahar/kış 2019-2020 koleksiyonunu "maneviyat", "doğa" ve "mistisizm" temalı defileyle moda severlerin beğenisine sundu. Şirketin "Light Magic’ koleksiyonu katılımcılardan tam not aldı.

20.03.2019 Çarşamba Güncelleme : 20.03.2019-11:55 Çarşamba
AA

Kiğılı'dan yapılan açıklamaya göre, şirketin sonbahar/kış 2019-2020  koleksiyonu, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul kapsamında düzenlenen defileyle  modaseverlerin beğenisine sunuldu.

Şirketin, "maneviyat", "doğa" ve "mistisizm" temalı defilede  modaeverlerin beğenisine sunduğu "Light Magic" isimli koleksiyonu,  katılımcılardan tam not aldı.

Moda, iş, sanat ve spor dünyasından yoğun katılımın gerçekleştiği,  ağırlıkta casual ve spor ürünlerin görücüye çıktığı defilede, 30 farklı model  sahne aldı. Alışılmışın dışındaki konsept ve tasarımlarla dikkatleri üzerine  çeken koleksiyon, Kiğılı Kreatif Direktörü Sait Çakıcı ve Marka Direktörü İlkay  Keleş tarafından hazırlanırken, defilenin koreograflığını ise Uğurhan Akdeniz  üstlendi.

Casual ve spor ürünler ağırlıkta

"Light Magic" koleksiyonu ile odaklandığı psikografik bilgilerle,  tüketici davranışlarını ve alışkanlıklarını analiz eden Kiğılı, özellikle Y  jenerasyonun beklentilerine hitap ederken; özel dokunuşlarla mistizmi bugüne  uyarlayarak podyuma taşıdı.

"Maneviyat", "doğa" ve "mistizm" üçgeni etrafında şekillenen  koleksiyonda, özellikle baharat renkleri öne çıkarken; toprak tonları, griler,  lacivert ve mavi tonları, taş rengi ve siyah koleksiyonda kullanılan diğer  renkler arasında yer aldı.

Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı ve Kiğılı Üst Yöneticisi  (CEO) Hilal Suerdem'in yanı sıra Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu,  Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, APS Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı  Osman Benzeş gibi Türk perakende sektörünün önde gelen isimlerinin katıldığı  defile, moda severler tarafından da büyük ilgi gördü.           

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ