Stil Sıradışı iç çamaşırları FeyLingerie'de

Sıradışı iç çamaşırları FeyLingerie'de

23.02.2018 - 14:45 | Son Güncellenme:

Şehirli kadına yönelik taze, seksi ve gizemli bir alternatif marka olan FeyLingerie’nin hikayesi, günümüzde popüler olan dişilik anlayışına alternatif bir soluk getirmek isteyen 1992 İstanbul doğumlu iki genç kadın girişimciyle başladı.

Sıradışı iç çamaşırları FeyLingeriede

Şehirli kadına yönelik taze, seksi ve gizemli bir alternatif marka olan FeyLingerie’nin hikayesi, günümüzde popüler olan dişilik anlayışına alternatif bir soluk getirmek isteyen 1992 İstanbul doğumlu iki genç kadın girişimciyle başladı.

Haberin Devamı

Buse Topsakal, İstanbul’dan sonra Milano ve New York’ta, Hazal Zeynep Altunal ise Lyon ve Londra’da yaşadı ve eğitim aldı. Bu genç ekibin tanımına göre FeyLingerie; kadını içinde var olan mistik ve kadınsı enerjiyi keşfetmeye iten bir marka.

Kelime anlamı olarak “Fey”, “sıradışı, alışılmadık, geleneksel olmayan, değişken ve gizemli” anlamına geliyor.

Neredeyse tamamı dantel ve tülden oluşan, varla yok arası, seksi, zarif ve özgün iç çamaşırı modellerinin tasarımları FeyLingerie tarafından yapıldı. Seksi olduğu kadar rahat ve kullanışlı olmasına da özen gösterilerek hazırlanan modellerin üretimi de Türkiye’de yapılıyor. Bu butik ve tasarım markanın koleksiyonları, doğada nadir bulunan ve gizemli hikayeleri olan, kadınlığın tüm yanlarını özetleyen 4 farklı çiçekten esinlenerek tasarlandı.

Haberin Devamı

“Black Calla Lilly” (Siyah Zambak), “Black Orchid” (Siyah Orkide), “White Lotus” (Beyaz Nilüfer) ve “Purple Gerbera Daisy” (Vahşi Mor Papatya) koleksiyonları, isimlerini aldığı çiçeklerin özelliklerini taşıyor. Black Calla Lilly, bıçak şeklindeki ipeksi yapraklarıyla karanlık ve tehlikeli bir seksapeli temsil ederken White Lotus ise bataklık gibi bir alanda yetişmesine rağmen beyaz kalabilen çiçeğin saflığını yansıtıyor.

Tıpkı bu çiçekler gibi, kadınlığın ve dişiliğin de doğanın içinden gelen mistik ve oldukça kuvvetli bir güç olduğu inancıyla yola çıkan FeyLingerie, kadınlığın bir norma sığdırılmadan en doğal ve içten haliyle yaşanması gerektiğine inanıyor.

Fotoğraf çekimlerinde marka profilini en iyi şekilde yansıtan alternatif ve seksi model Gizem Barlak’la çalışan ve 2018 Şubat itibariyle lanse edilen markanın lansman partisi, Karaköy Mitte’de gerçekleşti. Ece Vahapoğlu’nun da aralarında bulunduğu pek çok isim, bu umut vaadeden yerli markanın açılışına katıldı.

2018 Bahar - Yaz döneminde mayo-bikini koleksiyonunu da ekleyecek olan FeyLingerie ekibinin bir diğer hedefi de, seksiliğin içten geldiğini ve onu bir forma oturtmaktansa özgür bırakmak gerektiğini vurgulamak. Bunun için FeyLingerie gelecek dönemde “Beden Olumlama” hareketini de destekleyerek farklı beden tiplerinde kadınlarla çalışacak.

Yazarlar