Ekonomi Tüketici dosya masrafı ve ‘cep’i şikâyet etti

Tüketici dosya masrafı ve ‘cep’i şikâyet etti

18.02.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

.

Tüketici dosya masrafı ve ‘cep’i şikâyet etti

2018 yılında e-Devlet Kapısı kanalı aracılığıyla tüketici hakem heyetlerine 97 bin 791 adet elektronik başvuru ulaştı. 2018 yılında tüketicilerin tüketici hakem heyetlerine sırasıyla en çok kredi tahsis ücreti (dosya masrafı), cep telefonu, ayakkabı, kredi kartı üyelik ücreti, diğer finansal hizmetler, internet abonelikleri sektörlerine ilişkin başvuru yaptığı görüldü. Sektör bazında değerlendirildiğinde ise 2018 yılında tüketicilerin Tüketici Hakem Heyetlerine en çok perakende ticaret, finansal hizmet, abonelik hizmetleri, ulaşım, sağlık, eğitim, turizme ilişkin başvuru yaptığı kaydedildi.

Haberin Devamı

Çoğu tüketici lehine

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, geçen yıl tüketici hakem heyetlerince verilen kararların yaklaşık yüzde 67’sinin tüketici lehine sonuçlandığını bildirdi.