Ekonomi Türk markalarına reklam desteği

Türk markalarına reklam desteği

21.05.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, tamamı veya belirli bir kısmı Türkiye’de çekilmiş reklam giderlerinin desteklendiğini belirterek, “Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK), ihracatçı birliği, ticaret ve sanayi odası, sektörel dernek, birlik veya konsey gibi işbirliği kuruluşları için yüzde 70 oranında ve 200 bin dolara kadar karşılanıyor” dedi.

Türk markalarına reklam desteği

Zeybekci, “Hizmet İhracatı Stratejisi ile Türkiye’nin hizmet ticaretinde artan oranda ve sürdürülebilir ihracat geliri elde etmesi için sektör bazında kültür, eğitim, bilişim-yazılım, yolcu taşımacılığı, yük, eşya taşımacılığı ve lojistik, turizm, sağlık, müteahhitlik ve teknik müşavirlik hizmetleri gibi 8 sektöre ilişkin stratejiler geliştirilmesini hedefledik” diye konuştu.