Ekonomi ‘Türkiye markasını iyi anlatmalıyız’

‘Türkiye markasını iyi anlatmalıyız’

26.03.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:

Akdeniz Bölgesi’nin en çok tercih edilen otellerinden olan Ela Quality Resort Belek Genel Müdürü Ufuk Gezgin, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy’un 2019 için açıkladığı 53 milyon turist hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi.

‘Türkiye markasını iyi anlatmalıyız’

Gezgin, turizmde sürekli değişen beklentiler ve ihtiyaçlar doğrultusunda öngörülü davrandıklarını belirtirken, “Farklı pazarlara yönelik farklı ürünler geliştiriyoruz. Tek bir pazara ya da tek bir modele bağlı kalmıyoruz” dedi. Turizm sektörünün ülke ekonomisine katkısının ve Antalya’nın da turizm için önemine değinen Ufuk Gezgin, “Artık hedefimiz sadece turist sayısını artırmak değil, farklı pazarlardan farklı turistleri çekebilmek, gelen turistlerin kişi başı harcamalarının artması ve daha fazla katma değer yaratmak” diye konuştu.

Haberin Devamı

Türkiye’nin sahip olduğu turizm olanaklarına dikkat çeken Gezgin, “Türkiye markasını iyi anlatmalıyız. En iyi tanıtımı ülkemizden mutlu ayrılan turistler yapıyor ve bu doğrultuda onları en iyi şekilde ağırlamak için çalışıyoruz. Tesislerimizi, personelimizi ülkemizin turizm hedefleri doğrultusunda geliştiriyoruz, yatırımlarımızı da bu yönde yapıyoruz” dedi.