Yaprak Aras

Yaprak Aras

-

Tüm Yazıları
Haberin Devamı

Instagram, görselliğe dayalı moda sektörünün tercih ettiği en önemli sosyal platformlardan. Moda markaları Instagram’da bugüne kadar daha çok kendi ürettikleri içerikleri kullanmayı tercih ediyordu. Elbette arada takipçilerinin stilini gösteren fotoğrafları kullanan, etkileşimi yüksek marka hesaplarına da rastlanıyordu. Selfie akımının yaygınlaşması ise, markalara yepyeni bir kapı açtı.
Instagram kampanyalarında takipçilerinin selfie’lerini öne çıkaran markaların sayısı artıyor. Swarovski’nin düzenlediği #SwarovskiLook yarışması da bu minvalde seyrediyor. 21 Nisan’a kadar devam edecek olan interaktif yarışma, dört uluslararası blogger’ın eşliğinde önderliğinde yapılıyor. (Avustralyalı The Style Engineer, İspanyol My Showroom Blog, Hong Kong’dan Mellow Mayo ve Amerikalı Margo and Me bloglarının yazarları). Bloggerlar, yeni sezonunun öne çıkan trendlerinin Swarovski takılarıyla nasıl uygulanacağını, videolarla anlatıyor öncelikle. Her hafta belirli bir temaya odaklanan yarışmaya katılmak isteyenler, o temaya uygun stillerini Swarovski takılarıyla tamamlayarak selfie fotoğraflarını çekiyor ve #SwarovskiLook hastag’iyle Instagram’da yayınlıyor.
Haftanın kazananını, konuk blogger belirliyor ve kazanana üç ürün hediye ediliyor. Tüm haftaların kazananları ayrıca büyük ödülü kazanmak üzere 21 Nisan’da final yarışmasına girmeye hak kazanıyor.
Swarovski yetkilileri, Instagram’ın yanı sıra Pinterest ve Facebook’tan da takip edilebilecek olan yarışmayle ilgili şunları söylüyor: “Bu yarışmayla Swarovski’nin geniş takı koleksiyonunun farklı kullannımlara ne kadar uygun olduğunun altını çizmek istedik. Uluslararası stil bloggerlarıyla yaptığımız işbirliği sonucunda da, takı koleksiyonumuzun ruhunu ve çeşitliliğini Instagram’a; herkesin günlük olarak ilham aldığı bir platform taşıyoruz.”
Yarışmanın selfie’ler üzerinden kurgulanmasıyla ilgili görüşyeri ise şöyle: “Müşterilerimizin davranış şekillerini takip ediyor, oralarda bulunuyoruz. Bu şekilde hedef kitleye en geçerli tona yaklaşıyoruz. Işıltı ve cazibeyi temsil eden, insanların iyi görünmesini ve hissetmesini sağlayan bir marka için ‘selfie fenomeni’ harika bir şey.”
Son olarak katılımcılara ise Kreatif Direktör Nathalie Colin’in bir mesajı var: “Yarışmada kural yok. Sadece Swarovski takınızla temalara uygun stilinizi tamamlayın, kendinizi cesaretle ve rahatlıkla ifade edin, eğlenin!”