Ekonomi Yatırımı ikiye katlayacak müşteriye odaklanacak

Yatırımı ikiye katlayacak müşteriye odaklanacak

22.02.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Teknosa, 2018’de iki kat fazla yatırım yapma kararı aldı. 2017’de 3.4 milyar TL ciro elde eden Teknosa, aynı mağazalarda yüzde 17, teknosa.com’da ise yüzde 30 seviyesinde büyüme ile 20 milyon TL net kâra ulaştı.

Yatırımı ikiye katlayacak müşteriye odaklanacak

Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, 2018’de yatırımlarını ikiye katlayacaklarını ve hedeflerinin ‘mükemmel müşteri deneyimi’ olduğunu söyledi. Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan da, “2018’de de ‘fit ve çevik’ organizasyonumuz ile kârlılık ve büyümemizi sürdüreceğiz” dedi.

Haberin Devamı

2018’e iddialı giriş

Teknosa, 2017 finansal sonuçlarını ve 2018 hedeflerini açıkladı. Teknosa’nın sağlıklı ve istikrarlı büyüme ile değer yarattığını vurgulayan Ata Köseoğlu toplantıda şunları söyledi:

“Teknolojiyi herkes için, her yerde ve her an erişilebilir kılma hedefiyle güçlendirdiğimiz yapımızla 2018’e iddialı bir giriş yapıyoruz. 2018’in, 2017’de olduğu gibi başarılarla dolu geçeceğine inanıyoruz. Yeni Neslin Sabancı’sı olarak teknolojiyi, yenilikçiliği ve gelecek potansiyeli yüksek işleri merkezine alan topluluğumuzda, Teknosa çok önemli bir değeri temsil ediyor. Sabancı Topluluğu’nun Türkiye’nin geleceğine duyduğu güven ve perakende sektörüne dair vizyonu kapsamında, Teknosa’da insan kaynağı ve teknoloji odaklı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz.”

Haberin Devamı

60 milyon TL

Köseoğlu, “2017’deki yatırımımızı bu yıl ikiye katlayıp 60 milyon TL’ye çıkarıyoruz. Sektörde öncü, oyun kurucu konumumuzu sürdürmeye kararlıyız. Topluluk olarak, enerji, finans, gıda ve teknoloji gibi pek çok farklı sektörde milyonlarca tüketiciye dokunuyoruz ve çok büyük bir perakende tüketici verisine sahibiz. Yüzyüze temas ve teknolojinin yarattığı her kanaldan müşterimizi anlamaya ve ona en iyi servisi vermeye çalışıyoruz. Bu kadar geniş bir perakende yelpazesine sahipken, tüketicinin nabzını bizden daha iyi kim tutabilir ki? 2018’de tüketiciyi en iyi biz anlayacağız ve önceliğimiz ‘mükemmel müşteri deneyimi’ olacak” diye konuştu.

Teknolojiye erişim

Perakende sektöründe müşteri her zaman merkezde olsa da teknolojinin oyuna dahil olmasıyla bu durumun farklı bir boyuta taşındığını belirten Ata Köseoğlu, “2018’de hedefimiz, fit ve çevik organizasyonumuzla kârlı şekilde büyümek. Dijitalleşme atağında teknolojiye erişimi daha da kolaylaştırmak için var gücümüzle çalışacağız” dedi.