Kalust Şalcıoğlu

Kalust Şalcıoğlu

mail@kalustsalcioglu.com

Tüm Yazıları

Pedofillerin (halk arasındaki tabirle sübyancı) sapık mı

yoksa hasta mı oldukları çok uzun bir konu. Birazdan okuyacaklarınızı çocuğu olan herkese anlatmanızı rica ediyorum!

YouTube’da ‘The Dangers Of Social Media (Child Predator Social Experiment)’ yazarak karşınıza çıkan ve iki günde 21 milyon kez izlenen videoya bir göz atın... Videoda 20 yaşındaki Coby Persin adlı sosyal deneyler yapan bir genç, Facebook’ta 14 yaşında sahte bir erkek çocuk profili açıyor. Persin sadece üç gün boyunca, ailelerinin izniyle 13, 14 ve 15 yaşındaki üç ayrı kız çocukla Facebook üzerinden yazışıyor.

Haberin Devamı

Çocuklardan biri gece vakti kapıyı tanımadığı ve 14 yaşında olduğunu sandığı Persin’e, kendi evine almak için korkmadan açarken; diğeri parkta buluşmaya gidiyor; sonuncu kızsa evinden çıkıp minibüse binmeye ikna oluyor.

“Benim çocuğum bunu yapmaz, kimse onu kandıramaz” demeyin... Anne - baba olarak sosyal medyanın tehlikelerinden haberdar olun ve çocuklarınızı uygun bir dille eğitin; hayatınızın sonuna kadar kurtulamayacağınız üzüntüler yaşamayın!

MUHTEŞEM MÜCEVHER

Noel Baba olarak
bilinen Demreli Aziz Nikolas, 1.6 trilyon dolarlık değeriyle dünyanın en pahalı markası olarak kabul ediliyor.
Dünyada 35 ülkede satılan ve sosyal medyada en çok paylaşılan mücevher markası olan Roberto Bravo’nun ve Uluslararası Noel Baba Barış Konseyi’nin birlikte hayata geçirdiği Santa Claus özel koleksiyonu ise özellikle ülkemizde, sosyal medya üzerinden dijital markalarını yürütmekte zorlananlara örnek teşkil edecek nitelikte. Şunu unutmamak gerekiyor ki, ürünü ve hizmeti satabilmek 7’den 70’e tüm kişi ve markaların hedefi.
Hiç reklam vermeden, sadece Santa Claus anahtar kelimesini kullanarak 100 binlerce dolarlık erişime ulaşan Roberto Bravo Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kamar’ı ve Noel Baba Barış Konseyi’nden Muammer Karabulut’u yaratıcı fikirlerinden dolayı ayakta alkışlıyorum.
GOOGLE – TWITTER İŞ BİRLİĞİ
Bana en sık danışılan konu; sosyal medyadan sonra, web sitelerinin SEO’ları... “SEO
nedir?” diyorsanız; ne iş yaparsanız yapın web sitenizi kapatın, paranızı çöpe atmayın derim! Dolayısı ile bilmeyenler Google’dan araştırsın...
Google, gücünü arttırmak için 2015 başında Twitter ile bir anlaşma yapmıştı. Bu anlaşmaya göre; Twitter’da markanızla ilgili yazılanları her geçen gün Google’da daha sık görebileceksiniz...
Burada en önemli nokta, Twitter profilinizde markanız ya da adınızla ilgili (Google’da neyi görmek istiyorsanız) “hashtag”ler yani #’ler kullanmanız gerektiği...
RT ve favori miktarınız arttıkça da Google’da üst sıralara çıkacağınızı ekleyeyim. Örneklerini görmek isteyenler; Milliyet Cadde’nin Facebook Sayfasını, Twitter ve Instagram’ını inceleyebilirler...
SOSYO’PEDOFİL’LER
6 – 12 Ağustos 2015
Facebook’ta Top 15
1. Çilek Kokusu
2. Kiralık Aşk
3. Güneşin Kızları
4. Kırgın Çiçekler
5. Yaz’ın Öyküsü
6. Adı Mutluluk
7. İnadına Aşk
8. Son Çıkış Klip
9. Ben Bilmem Eşim Bilir
10. Ne Münasebet
11. Sen Benimsin
12. Kalbim Ege’de Kaldı
13. Buyur Burdan Bak
14. Kapışma
15. Çarkıfelek
Instagram’da Top 15
1. Çilek Kokusu
2. Kiralık Aşk
3. Kırgın Çiçekler
4. Adı Mutluluk
5. Güneşin Kızları
6. İnadına Aşk
7. Kalbim Ege’de Kaldı
8. Yaz’ın Öyküsü
9. Ben Bilmem Eşim Bilir
10. Son Çıkış Klip
11. Sen Benimsin
12. Ne Münasebet
13. Çarkıfelek
14. Buyur Burdan Bak
15. Kapışma
Twitter’da Top 15
1. Kiralık Aşk
2. Güneşin Kızları
3. Çilek Kokusu
4. Kırgın Çiçekler
5. İnadına Aşk
6. Adı Mutluluk
7. Yaz’ın Öyküsü
8. Sen Benimsin
9. Son Çıkış Klip
10. Kalbim Ege’de Kaldı
11. Ne Münasebet
12. Ben Bilmem Eşim Bilir
13. Buyur Burdan Bak
14. Çarkıfelek
15. Kapışma
TOTAL Top 15
1. Kiralık Aşk
2. Çilek Kokusu
3. Güneşin Kızları
4. Kırgın Çiçekler
5. Adı Mutluluk
6. İnadına Aşk
7. Yaz’ın Öyküsü
8. Kalbim Ege’de Kaldı
9. Son Çıkış Klip
10. Sen Benimsin
11. Ben Bilmem Eşim Bilir
12. Ne Münasebet
13. Buyur Burdan Bak
14. Çarkıfelek
15. Kapışma