14.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Dünyaya açılan Türk markaları, 19 Aralık’ta Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın katılımıyla ‘Değer Zirvesi ve Türkiye’ye Değer Katan Markalar Ödül Töreni’nde bir araya gelecek.
Zirve nedeniyle iş dünyasının önemli markalarının temsilcileri Dünya Mağazacılar Günü’nde basın mensuplarıyla buluştu.
Activa Tanıtım Organizasyon Kurucusu Pınar Erez’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen ve Birleşik Markalar Derneği, Mavi, Arzum, Karaca, Vakko, Tosyalı Holding yöneticilerinin katıldığı buluşmada, yerli imkanlarla üretimi teşvik etmenin, kültür ve değerlerle harmanlanan markaların sadece ülkemizde değil dünyada da daha başarılı olduğu anlatıldı. BMD Başkanı Sinan Öncel, “Sadece ürünlerimizi değil, Türk gastronomisini de ihraç ediyoruz” diyerek, BMD bünyesinde 456 marka ve bu kapsamdaki 3.650 mağaza ve 15 bin corner’ın Türkiye’nin değerlerini ve kültürünü dünyaya taşıdığının altını çizdi.
ARZUM Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, “En büyük hedefimiz, çayın anavatanı Çin’e Türk kahvesi içirmek” derken, Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, “Bulunduğumuz her ülkede Türkiye’yi yaşatıyoruz” diye konuştu.
Karaca Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Karaca, “Değerlerimizi ihraç ettiğimiz ülkede, kültür harmonisi yaratıyoruz” dedi.